tirsdag 1. mars 2011

I lys av mitt forrige innlegg som på mange måter handlet om tid, og alt annet ... 

Blir det oss to min venn?

Jeg har fridag i dag, og fikk endelig surfet gjennom listen av blogger jeg følger. Vanligvis er jeg raskt oppdatert på hva som skjer, men listen er etterhvert blitt lang som et vondt år. Derfor besluttet jeg at her måtte noen slettes. Nå er 20 blogger slettet med hard hånd, blogger som bare stjeler tid, ikke gir meg noe tilbake. Enten fordi innleggene ikke appelerer til meg, at den blir sjelden oppdatert, eller andre årsaker. 

50 blogger står igjen på listen min, alle av de like fine. Ta gjerne en titt innom en av de. Om jeg skal nevne noen favoritter kan jeg ikke unngå å nevne:

Og min aller største favoritt for tiden Romantisk retro.

Sletter du noen gang blogger du har fulgt?

9 kommentarer:

  1. Oj, nå ble jeg glad! You just made my day! :)

    Så fin lampe du viser. Hvor får man tak i den? (Ikke at jeg egentlig har noen plass til den, men det er lov å drømme...) Utrolig fin farge! Og så må jeg å lov til å si at det var et veldig fint bilde av deg også. Pen var du! :)

    SvarSlett
  2. jeg ser ikke de bloggene du følger, hvor finner jeg de?

    SvarSlett
  3. Anonym - De får du opp om du trykker på bloggnavnene i teksten:)

    SvarSlett
  4. Ja, men jeg mener resten av listen din.
    Jeg vil gjerne se alle de bloggene du følger, men jeg finner ingen bloggliste.

    Hilsen samme anonym som ikke finner blogger.

    SvarSlett
  5. Åååå, da forstår jeg:) Jeg har ingen liste over de andre bloggene mine dessverre, noe spesielt du lurte på?

    SvarSlett
  6. Joda, hvis du trykker på "Vis hele profilen" oppe til høyre, finner du en haug blogger hun følger :)

    SvarSlett
  7. Og der fikk jeg oppdatert bloggen min. Kjenner presset! :D

    SvarSlett
  8. Jeg har nylig slettet noen på min liste og, den ble fort for lang ja... Ikke vitsi å ha blogger på lista som man ikke er interesert i å lese. Liker ikke Nora og Mali drømmehagen? Har du sett det nusselige drømmehagen tapetet ? Syns det var kjempesøtt, men kansje litt dyrt...?

    SvarSlett
  9. Her er den;http://www.homeinterior.no/tapeter/drommehagen-tapet/prodHome_Drommehagen.html, var visst på tilbud nå. Og bloggen min er fortsatt "Habibiyaomri" på Blogg.no, lagde en blogg på blogspot først, men fikk den ikke til...:( Syns det var enklere på den andre.. Ann

    SvarSlett