mandag 21. mars 2011

Epler er røde

I går kveld var jeg sliten og daff, da er det bare en ting som hjelper. 

SHOPPING!

Og når lommeboka ikke er spesielt full er det bare et alternativ, da må man på leting etter kupp. Valget falt på en duk og et rødt fat på finn.no for til sammen 35,- 

Denne duken passet jo helt perfekt til den eplerøde boksen jeg har fra før. Om jeg har et rundt bord? Nei, men jeg aner ikke størrelsen på den heller (som om det hjelper).

Duk 25,-

Verdens fineste boks!

Øverste brettet 15,-

Er det jul eller er det vår? Jeg er jammen ikke sikker lenger.

Bildekvaliteten er så som så, men sånn går det når man ikke klarer å vente til tingene ramler ned i postkassen.

Har du hatt en fin mandag?



4 kommentarer:

  1. Herlige røde epler! Hvis duken er stor, kan du sy deg et skjørt av den! Og svinge deg rundt i vårsola. Evt barneskjørt hvis den er liten. :)

    SvarSlett
  2. Hehe, barneskjørt er vel kanskje mest aktuelt ja. Det hadde det i hvert fall vært her. :)

    SvarSlett
  3. Hvor har du kjøpt epleboksen din??..Nydelig!!
    Står det noe merke/navn på den?:)

    SvarSlett
  4. Hehe...Jeg eelsker slike bokser..med stiliserte mønster...frukt, blomster......

    Søker meg ihjel på nettet!...Får hjertebank når jeg finner ting som dine over her:)

    SvarSlett