søndag 13. mars 2011

Endelig!

Lørdag gikk årets jenteskiløp på Lillehammer av stabelen, vi stilte sterkt og med meg hadde jeg både svigermor, to svigerinner, mamma og et søskenbarn av henne. Synnøve kom først i mål (som i fjor), Camilla imponerte i sitt første løp, og Wenche forbedret tiden mest. Alle gikk for full maskin, og jeg må innrømme at jeg var nære ved å kaste opp etter første drikkestasjon. Men det er så digg når man kommer i mål og vet at man har gitt absolutt alt, helt fantastisk! Litt nedtur å bli slått av mamma, men jeg satser på en heftig revansje på i form løpet i juni. Først må jeg bare ... Ja du gjettet riktig, komme i form. 

Snille mammaen min tok med seg de nye bordene mine fra Ålesund, og endelig er de på plass. 
Lyset gjorde det helt umulig å ta bilder, men her får dere se forsøket hvertfall.


To av bordene skal få gjøre tjeneste som stuebord, og det siste skal få bli nattbord. Bordene var akkurat så fine som jeg trodde, men jeg må innrømme at det var uvant med et så smalt stuebord. Jeg blir nok vant til det snart. Det ene bildet ble veldig mørkt, fargen på bordene ser dere best på bildet av det lille. Så hva syns dere, passet det som stuebord eller skal jeg finne en annen måte å bruke de på? Male eller ikke male? Kunne kanskje blitt fint i en sterk farge?

7 kommentarer:

  1. Ikke male! Synes den stilen kler den originale fargen. Vi malte nattbordene våre, og jeg angrer!

    Synes de gjør seg godt som stuebord. Da må man jo bare bli litt flinkere til å rydde bort ting :D

    SvarSlett
  2. Jeg gir meg ikke uten kamp, bare så du er advart. Mamsen

    Ps. bordene er sikkert fine i en knallfarge.

    SvarSlett
  3. Fine bord jeg absolutt ikke ville ha malt!

    Og du, skikkelig spreking du jo!

    SvarSlett
  4. Så sprek du er!! Jeg er virkelig imponert altså :)
    Bordene ble superfine. Usikker på om jeg ville malt de eller ikke. Jeg synes de er fine sånn de er, men de hadde sikkert blitt superfine i en knallfarge også..

    SvarSlett
  5. Superspreka.

    Jeg er også usikker på om jeg ville ha malt, men om jeg skulle ha malt de, ville jeg valgt hvit, også heller hatt noen spreke farger på skåler, lysestaker o.l på bordet.
    Men jeg er jo så glad i hvit, og du er jo litt mer retro enn meg, så ha de slik som de er du ;-)

    SvarSlett
  6. Jeg syns alltid det er vanskelig å bestemme farge hvis jeg skal male - så du kan jo ha de orginalt litt hvis du er usikker? Og hvis du blir lei så kan du male?
    PS: Har gitt deg en liten award på bloggen min!

    SvarSlett
  7. Kjempeflotte bord! Sånne har vi og fleire av i ulike størrelsar som ein kan sette saman. ;)

    SvarSlett