tirsdag 8. mars 2011

Alt er liksom så gult


Jeg vet ikke helt hvorfor, men plutselig ser jeg bare det gule i leiligheten. Jeg tviler på det er den kommende påsken som påvirker, men det kan jo være at solen påvirker meg litt. Hvem vet? Det dukker hvertfall opp gult både her og der for tiden. Boken har jentene arvet fra tanten og onkelen sin i Liabygda, juicen er min, og hytteveggen tilhører Synnøve og Jens. Edderkoppen hadde for lengst rømt fra nettet sitt, iskaldt som det var ute da bildet ble tatt. Hva er din favorittfarge for tiden? Jeg trenger kanskje ikke nevne min.

4 kommentarer:

  1. Jeg er på den grønne bølgen for tiden. Gjerne litt svale grønntoner.

    SvarSlett
  2. Jeg er fortsatt på den turkise bølgen. Har vært det leeenge. Men gult har kommet inn i mitt hjem også. Det har det ikke vært så mye av her før. Men gult er virkelig vårlig og herlig!

    SvarSlett
  3. Rosa av alt i verden...
    Tror det har noe med vår og pasteller å gjøre, eller muligens det kommende bryllupet som opptar tankegangen 23,5 timer i døgnet.

    SvarSlett
  4. Lys blå/turkis har vært min farge lenge, men nå har det jammen sneket seg inn en del gult. Det hadde jeg ikke trodd for et halvt år siden, for gult har aldri vært noen favoritt. Men nå digger jeg det!

    SvarSlett