søndag 27. februar 2011

Jeg har så mye jeg skulle sagt, jeg har så mye jeg vil ha gjort

Men så strekker ikke tiden til....

Jeg tror jeg er blitt fanget i den å så kjente tidsklemma. Det er jo en evighet siden jeg blogget sist! Og bare så dere vet det så har jeg ingen planer om å slutte med det, for det gir meg så utrolig mye. Samtidig så har jeg bestemt meg for at jeg ikke skal føle meg "presset" til å blogge, så det samme vil nok skje igjen, nemlig at det blir en stund mellom innleggene. Det er en del ting som må komme før bloggen, familien, jobben, husarbeid og avslapping for eksempel. Ja for tro det eller ei, etter at jeg begynte å jobbe igjen har jeg plutselig fått behov for avslapning. Jeg som tidligere levde et liv i sus og dus med leggetid kl 2 og opp til frokost med barna kl 7, er nå blitt en slappfisk. Ikke at jeg ikke gjør noe, for det gjør jeg jo. Men når klokken nærmer seg 23 så merker jeg at jeg er klar for sengen. Kroppen trenger visst flere timer søvn når hjernen før trimmet seg litt. Og det er igrunn helt greit spør du meg. 

Til poenget med hele innlegget. Jeg har så mye jeg skulle fortalt dere og vist frem! Som for eksempel den nye lommeboken jeg har kjøpt på Epla, sydd av Ida med den søte bloggen idaogmuskatt. Min i blått retrostoff, og en venninnes i my little pony stoff som tidligere har levd et liv som gardin på et barnerom. De er så fine, jeg lover jeg skal vise de frem en dag. Den samme venninnen fylte 26 år i går, og som dere skjønner er hun betatt av my little pony. Så når jeg spurte hvilken kake hun ønsket seg til bursdagen trengte hun ikke lang betenkningstid. "Rosa my little pony kake!" Og det fikk hun selvsagt. For sånn er det med gode venninner, man vil jo helst at de skal være glade. Jeg skulle selvsagt forklart dere steg for steg hvordan kaken ble til. Hva du bør og ikke bør gjøre om du skal lage en lignende kake. Men med lite tid så rakk jeg ingenting, jeg kom til og med 1,5 time for seint til selve selskapet. Med meg hadde jeg denne søte lille kaken.

Bildekvaliteten er så som så, men kaken var omtrent like klønete som den ser ut.

Bursdagsbarnet var veldig fornøyd, og matchet kaken perfekt med prinsessekrone på hodet.


Og Anette. Jeg ønsker meg en retroblomstrete kake til min bursdag, bare så det er sagt. 

Strikking har også tatt opp mye av tiden min, og jeg tror jeg må bruke to hender for å telle hvor mange luer det er blitt de siste ukene. Alle blir å se på strikkebloggen etter hvert.  Jeg må bare få litt tid. 
Nå har jeg lagt opp til en liten restetråd duskelue i flere farger. Tipper den kommer til salgs på bloggen om ikke alt for lenge.

Ja forresten, jeg har kanskje noe litt morsomt på gang på en annen side her på nettet. Vi får se, jeg skal fortelle det så snart jeg vet noe mer. Jeg trenger bare tid. Tid, tid, tid og atter tid. Har du litt ekstra?

På jobben går det i hundre, og de to dagene i uken jeg ble forespeilet har vokst seg til fem lange dager istedenfor. For meg er det bare supert, og jeg stortrives virkelig! Er så takknemmelig for at jeg har havnet der jeg har gjort. Føler jeg lærer noe nytt for hver dag, og det er supermorsomt! Snart kan dere få lese noe av det jeg gjør også. Det kommer jeg tilbake til. 

Jeg har savnet alle leserne mine, og kommer snart tilbake. I mangel på bilder av det andre jeg gjerne skulle blogget legger jeg heller med bilder av storesøsters hobbykasse, lørdagskasse kunne det også vært kalt, for det er stort sett da den er i bruk. 


Lillesøster vil gjerne låne. I kassen er det fargestifter, bokser med perler, fingermaling, treperler til å lage smykker av og store mengder plastalina. 

Vi ses før dere aner det. Sov godt så lenge:)

1 kommentar:

  1. SUPERMAMMASIV!
    Rekker over det meste :)

    Og tid, nei det har jeg ikke til overs iallefall ;)

    SvarSlett