lørdag 22. januar 2011

Putekrig

En indre putekrig er i gang, jeg er fullstendig ute av stand til å ta en beslutning. Kan dere hjelpe meg? Jeg har begrenset utvalget til 3 forskjellige hovedstoffer og 2 baksidestoffer. Problemet mitt er selvsagt at stoffene er så fine, da blir jeg tilsvarende redd for å klippe i de. Det lilla og blå stoffet her tror jeg må være det fineste jeg noen gang har sett, og en liten bit av det er mitt! Akkurat nok til en liten pute. Det kommer ikke til å matche resten av stua i det hele tatt, men la gå. Jeg er rimelig ivrig på å bytte ut både gardiner og puter uansett. 

Har knipset noen bilder av med de forskjellige trekkene. Hvilket liker du best?

Dette er min favoritt.

Så er spørsmålet om baksiden skal være petrolfarget eller hvit.

Dette er også fint.

Og til sist dette, eventuelt med annen farge på baksiden. 

Hvilket likte du best? Kom gjerne med andre forslag om baksidestoff, er bare at dette hadde jeg allerede liggende. 


5 kommentarer:

  1. Min favoritt er den samme som din! Hvis du har liggende hvitt stoff som passer til å bruke på baksiden, så ville jeg gått for det :) Blir sikkert superfint!

    SvarSlett
  2. Definitivt det første stoffet, og definitivt den blå bakgrunnen syns jeg! :-)

    SvarSlett
  3. Oioi, nå fikk jeg litt prestasjonsangst, Siv Iren :) Men jeg skal fiske lappen med ideen min om en barnebok frem fra veska og ta en titt på den igjen. Du må ha en helt fantastisk jobb. Jeg skal fintegne litt og prøvekjøre ideene på noen barn først :D Men det hadde jo vært gøy å forsøke.
    Første stoffet med petrolfarge :)

    SvarSlett
  4. spent på resultatet nå Siv! :-)

    SvarSlett
  5. Kjempefin blogg! Jeg stemmer på mørkeblå bakside. Et tips til nye syprosjekter er YouTube, de har videoer med fremgangsmåte på det meste :-)

    SvarSlett