onsdag 5. januar 2011

Herlige ironi

Siden jeg har erklært meg selv som en ikke-mammablogger kommer jeg nå med et skikkelig mammainnlegg. Ville bare tipse om den danske nettsiden Tinyzone. Mange kjenner merket fra skinntøflene de fører. Vi har bestilt derfra opptil flere ganger, og de har nå mange skinntøfler til bare 50,- Kjempegode barnehagesko. Største jenta mi Nora er blitt litt av en frossenpinn, og i jakten på ulltruser havnet jeg igjen inne på siden til Tinyzone. Nå er 2 ulltruser fra Joha + et par sko fra superfit jeg bare ikke kunne unngå å kjøpe på vei til oss i posten. Totalprisen for hele pakken ble 231 kr, og siden sko er tollfritt sneik vi oss fint under tollgrensen. 

 47,- 

77,- 

Har dere sett finere sommersko/tøfler?

Obs! Den reelle prisen på det du kjøper kommer ikke inn før du har trykket litt videre i bestillingen, da trekkes nemlig moms + mengderabatter og frakten legges til.  Dermed endte jeg på en mye lavere pris enn først antatt. 

2 kommentarer: