fredag 7. januar 2011

En liten petrolvott

 Skal vi leke og holde hender?

Det var en gang en petrolvott som vokste seg stor, han lekte alene, og ønsket seg noen å leke med av sin mor. To petrolvotter lekte sammen, en liten og en stor. De ønsket seg enda en venn, en liten søster eller bror.  Om han var av samme tråd var de ikke så fryktelig nøye på. Tre petrolvotter, bare en blir sendt av sted. To votter blir lekende igjen, gleder seg over hver gang de kan leke med sin venn.

En liten petrolvott på flyet snart sitter, kanskje han innom sin store venn titter? Jeg gleder meg til vi skal leke igjen mormor! 



(Sett av 27-30. januar til morro og lek)

3 kommentarer:

  1. Det skal bli veldig kjekt når dere kommer. Gleder oss veldig. Eg vil også bli med på leiken.
    HELSING BESTA

    SvarSlett
  2. kanskje besta vil leke litt alene med den lille votten da, og så kan den store mammavotten være igjen ei natt i gamlebyen og leke med de fargerike vottene der??? :))))

    SvarSlett
  3. Hahaha. Du har ikke vurdert om du skal spørre storevotten før du spør bestavotten da? Blir nok ikke denne gangen, jeg er veldig bestemt på planene, og for å si det sånn så er du rimelig eksklusiv som får en hel dag. Ordne ferie! :D Resten av helgen skal kun tilbringes i rolige omgivelser, og det gleder jeg meg til!

    SvarSlett