onsdag 19. januar 2011

Det var disse putene da, kvier meg for å sette igang siden jeg ikke har peiling på hvordan det skal gjøres. Nå har jeg spurt alle kvalifiserte jeg kjenner og fått et uendelig antall beskrivelser, så igrunn burde det bare være å sette igang. Istedenfor satte jeg igang med rydding, bildetakning og diverse annet her. Riktignok forefallende det også, men sånt blir det ikke puter av. 

Det det derimot blir er bilder av fine ting. Her er en av mine favorittskåler, eller hva kaller man det? Den er ganske stor og ildfast. Jeg har fått den av min supersnille mormor.. Er ikke jeg vel heldig?

Daisy fra Figgjo Flint

Så var det meg og denne haugen her igjen da. Vel, jeg skal hvertfall få bestemt meg for stoff før jeg sovner i sofakroken. Burde jo ikke være noe problem når man har så mye fint å velge mellom. God torsdag alle sammen!


1 kommentar:

  1. Hei !
    Så nydelig skål, virkelig en skatt.
    Hvis det er sofaputer du skal lage, pleier jeg alltid å lage konvolutt åpning bak. Det synes jeg er det enkleste og mest praktiske.
    * cecilie

    SvarSlett