mandag 27. desember 2010

Hjerteknuser

Vi er tilbake fra en fantastisk julefeiring sammen med familien til Magnus. Alle fikk det de ønsket seg, og noen mer enn de engang kunne drømme om. Det kommer snart mange bilder av alt det fine vi har fått. Jeg må virkelig ha vært snill i år så mye fint som jeg har fått! Inntil jeg har fått pakket ut og tatt bilder tenkte jeg å vise dere en bukse jeg har strikket til det minste tantebarnet mitt, lille Mathea.


Vil du se flere strikkeprosjekter kan du ta en titt på Monsterfabrikken. Her vil det komme flere nye ting de neste dagene.

1 kommentar:

  1. Så flink du har vært!! Det er gøy å gi bort hjemmelagde gaver og veldig koselig å få. I år har jeg strikket masse tøfler og satt til halv fire en natt for å få de ferdige. Angret litt da, men mottakerne ble veldig glade og da er det verdt det!! Håper dere har en fin og koselig jul!

    Klem

    SvarSlett