onsdag 1. desember 2010

Julekalender

vJentenes kalender ble selvfølgelig ferdig i tide. Det er litt typisk meg, ute i siste liten, men sånn blir det fort når man er perfeksjonist og til stadighet har et nytt prosjekt på gang.

Noen som vil gjette hvilket tall som står på denne pakken?

Det er selvfølgelig ikke fritt for blafring her heller, både på papir og kalender. Begynner nesten å bli litt flaut dette, men de har jo så fine ting!


Jeg klarte ikke helt å begrense meg på bildene i dag. Det er så fantastisk å ha to nydelige jenter som smiler og stråler mot meg, at jeg måtte bare vise frem hele seansen. De er så gode, og jeg er evig takknemmelig for at de er her hos meg, og at jeg når som helst kan gå ut til sengene deres og stryke de over kinnet. Gode jentene mine.

1 kommentar:

  1. Herlig førjulsstemning, og det er klart du må legge inn mange bilder når du har så søte jenter som du har. Helt herlig. Vi har ikke kalender i år, men regner med at det blir fast innslag fra neste år. Gleder meg allerede! Forsatt god førjulstid. :-)

    SvarSlett