onsdag 24. november 2010

Ting tar tid

Noen ting tar lengre tid enn andre, ting som skal henges opp eller fikses her i huset har en tendens til å ta ekstremt lang tid. Derfor har jeg bestemt meg for at jeg like gjerne fikser det selv (med stor hjelp av svigerinnen min Camilla). Så i dag stilte hun med borr (med flatt batteri) og en stor porsjon ståpåvilje. Nå skulle man kanskje tro det var avanserte saker vi skulle sette igang med, men det var bare en bildelist som skulle opp. Vel og merke i gipsvegger, så det måtte både både gipsplugger, murborr og en hel masse skruing til før den var på plass. Bildene ble så som så, men jeg må bare vise de frem likevel. 

På hyllen sitter blant annet Fofo, en gammel dukke og et bilde som Mali har malt.

Hyllen henger rett over sengen til Mali, ikke akkurat feng shui, men det går nok bra for en periode. Snart flytter hun jo over i nederste delen av etasjesengen.

Barndomsminner

Og vår egen lille trommis

Og dere, jeg har lært meg å hekle! 

2 kommentarer:

  1. De bildelistene er geniale!! Jeg hang faktisk opp to lister i stua og en på rommet til Daniel i dag selv :)

    SvarSlett
  2. Ja helt supre! Har planer om to bak over sofaen også, men må få Magnus litt på gli først:)

    SvarSlett