mandag 15. november 2010

Inspirasjon!

Jeg tror jeg må være en ekspert på nett - vindusshopping, det finnes så uendelig mange fantastiske butikker å velge mellom, den ene mer inspirerende enn den andre. I dag har jeg tittet innom Lillefryd, og her er noen av favorittene mine fra siden.




(Alle bildene over er lånt fra www.lillefryd.no)

En annen side jeg ofte er innom er bloggen Sheneligans, en helt fantastisk blogg. Barnerommet er innredet som en drøm, og det finnes vel knapt noe som er nærmere opp mot den stilen jeg så gjerne skulle hatt, bare se.


 For å si det sånn så har vel gult sjeldent vært så kult som det er her.

Sheneligans driver også en eplabutikk hvor de selger de mest fantastiske plakater du kan tenke deg, og det for bare 100,- per plakat. Kanskje en julegaveidè?







Dette nederste bildet er tatt fra en utstilling de har hos Leker og mer på Årvoll senter i Oslo. Er du rask så rekker du til og med en tur innom, det tror jeg at jeg må. Utsillingen varer til og med 29.november. 

5 kommentarer:

  1. Oi, wow! :D Nå ble jeg jo rent tårevåt her! Så utrolig koselig innlegg da, du! :) Blir så veldig, veldig glad over å lese at du liker bloggen min! Jeg har lagt meg til som følger på din også, så ut som det var utrolig mye snacks her! Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Alltid greit med tips fra andre om nettbutikker, er ikke så flink shopper på nett selv.
    Jeg har forresten vært på utsillingen til Sheneligans på Årvoll senter - kjempemasse fint, og til veldig bra priser! Butikken som utstillingen er i er også kjempefin!

    SvarSlett
  3. Godt julegavetips med plakatene ja!! Thanks!

    SvarSlett
  4. Jeg var nettopp inne på Sheneligans sin blogg. Og jeg leste hennes innlegg, og fant linken inn til deg. Så herlig at du ha laget innlegg om henne. Og jeg er så enig, hun er så dyktig!

    Og din blogg er også så utrolig vakker! Jeg har sittet og tittet og lest nå, og la meg som følger. Jeg vil gjene følge med på hva du vil skrive iframtiden. Jeg elsker stilen din.

    Ha en fin dag!

    Klem fra An-Magritt

    SvarSlett
  5. Så mange kjekke tips og inspirasjon :))

    Eeelsker gult, nydelig barnerom <3 Den gule telefonen sikler jeg på! hehe

    Kjekt at du liker uglene mine, tusen takk :)

    God helg til deg og dine!

    SvarSlett