fredag 19. november 2010

Endelig fredag!

Jeg måtte bare innom her en liten tur før jeg tok helg. I dag har jeg søkt på jobb, en jobb som jeg virkelig virkelig har lyst på. Jeg føler den er helt perfekt for meg, og at jeg er perfekt for den. Perfekt match. Nå gjenstår det bare å se om jeg har klart å vise det gjennom søknaden. Kryss fingrene for meg!


I dag strikker jeg på en liten hemmelighet, syns fargen er helt fantastisk. Dere skal selvfølgelig få se det ferdige resultatet etterhvert.

Håper dere alle får en deilig fredagskveld.

10 kommentarer:

  1. Jeg krysser fingre og tær for deg!!! Den jobben har du fortjent altså :)
    Spennende med nye strikkeprosjekter. Du har jo virkelig blitt en racer på strikkingen!!

    SvarSlett
  2. Jeg sender gode tanker og alle mulige lykkeønskninger. - Både til deg og de som nå har mulighet til å få deg på laget.

    Tenk alle de tåredryppende øyeblikkene de går glipp av om de ikke ser deg.

    Ps. håper hemmeligheten er til meg. Noe hjemmestrikket i denne fargen fra deg, står høyt på ønskelisten. En lue kanskje?

    SvarSlett
  3. De må jo bare skjønne at du er den rette for dem !!! Veldig mye lykke til :)

    SvarSlett
  4. Hvem er billy ? Det er jeg som skrev

    Bestemor Wenche :)

    SvarSlett
  5. Krysser alt jeg kan!!! Hååååper med deg!

    God helg snuppa!

    SvarSlett
  6. Håper virkelig du får jobben!! Krysser jeg og :-)

    SvarSlett
  7. Nyyydelig farge!
    Lykke til med jobbsøkingen :)

    SvarSlett
  8. For en flott farge! Gleder meg til å se ferdig resultat!

    Krysser fingrene for deg angående jobben du har så lyst på! Inne hos meg finner du forresten noe til deg. :)

    SvarSlett
  9. Lykke til Siv! Håper de ikke misser sjansen til å få med deg på laget! :)

    SvarSlett