lørdag 13. november 2010

Blafrer videre

Det er kanskje ikke nødvendig å nevne hvilket av Blafres mønster jeg liker best.


Det er fullstendig genialt at man får kjøpt sånne små fantastiske papirruller fra Blafre. Jeg elsker mønstrene deres. Da kan man nemlig lage sånne herlige bokser bare ved hjelp av gamle hermetikkbokser, papir og docoupagelim. Godt inspirert av dette innlegget hos Kikkis planet. Planen var igrunn at jeg bare skulle lage en boks, men jeg skjønner jo nå at det må lages flere. Jeg vil ha en til mine penner, Magnus må få en til sine og så vil jeg ha enda flere med forskjellige papirer på. Kanskje kan de til og med brukes som lysestaker? Termosen på bildet fikk Nora i bursdagsgave av en liten venn, gjett om jeg ble glad! (Og det ble selvfølgelig Nora også.)

Jeg er faktisk så betatt at jeg vurderer å bytte ut lysestakene og blomstene på bordet med en termos og fargestifter i boks. Lykke.


5 kommentarer:

  1. Og jeg vil ha en til mine penner. Har jeg forresten noen gang fått julegave av deg? Du har en gang fått konfirmasjonspresang av meg ... Rest my case. ;-)

    SvarSlett
  2. Var innom nettsiden til blafre.....så utrolig mye kult der da!! supertusentakk for tipset:):) nå må e ser mer på blafre.no:):)

    SvarSlett
  3. Hihi, herlig!!! Blir veldig inspirert her nå, mulig at jeg må herme etterhvert...

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Termosen tror jeg må komme på noen sin ønskeliste her i huset også.. :-)

    SvarSlett
  5. Ja Blafre er helt fantastisk, jeg tror de er mine absolutte favoritter. Sjekk ut de nye notatbøkene deres, gjett om jeg ønsker meg sånne til jul!

    Takk for tipset Kikki, var jo du som inspirerte:) I dag når vi var på butikken gikk Magnus rundt og handlet, mens jeg var på boksjakt. Blir helt hektet. Men da jeg kom hjem fant jeg en stor rund boks her hjemme jeg kan bruke. Jippi! Litt usikker på hva den skal oppbevare, men skal nok alltids komme på noe.

    SvarSlett