fredag 12. november 2010

Blafrende blogginnlegg

Husker dere at jeg kjøpte denne sengen?


Planen var at jeg skulle gjøre et eller annet med den, og at Nora skulle få den i bursdagsgave. Etter å ha lagt en slagplan bestemte jeg meg for å kjøpe en rull med papir fra Blafre, så fant jeg frem grunning, hvitmaling, decoupagelim og pensler. 


Først tok jeg et strøk med grunning, så to strøk med hvitmaling. Deretter klippet jeg opp passende papirbiter til hodegjerdet på sengen, limte det på med decoupagelim og avsluttet med tre strøk decoupagelim på utsiden av papiret.


Mer blafrende morro kommer i morgen, nå skal jeg se x-faktor.
Fin fredag til alle sammen:)

9 kommentarer:

  1. Kjempe stilig:) skulle hatt knall grønt sengesett nå med en herlig gul kul pute:):)

    SvarSlett
  2. Sengetøy kommer når det nærmer seg jul, men "shhhhh" for det vet ikke dukkelise noe om enda. Hun sover jo så godt i Ikeateppet som fulgte med sengen.

    SvarSlett
  3. Wow, den ble utrolig fin!!! Flinka :)

    SvarSlett
  4. Den ble skikkelig fin Siv! Du er så flink og Nora er så heldig som fikk sin helt spesielle dukkeseng i bursdagsgave.

    SvarSlett
  5. Så fint det ble! Mine jenter fikk slike senger i bursdagsgave, og jeg har lurt veldig på hvordan jeg skulle freshe den opp litt. Papir på hodegjerdet var jo en super idé!

    Fin blogg du har, fant den via Sheneligans og kommer garantert tilbake!

    SvarSlett