søndag 17. oktober 2010

Give away!


Jeg feirer ny kommentarrekord og at jeg har passert over 300 innlegg.


Et lite inspirasjonsbilde

Vinneren kan velge mellom:
1. Baggy lue
2. Tovede votter
3. Jordbær/blåbærlue
4. Hjemmestrikkede strømper
+
det følger med en fargeglad oppbevaringspose i retrostil.

Reglene er som de pleier:
Ett lodd= kommentar på dette innlegget
To lodd= kommentar + fast følger
Tre lodd= kommentar + fast følger + link på din side

Nå er jeg fryktelig spent på om noen av dere vil bli med. Så kom igjen, hiv dere med alle sammen!

Vinneren kåres 23.oktober.

Lykke lykke til!

Nå skal jeg nyte resten av kvelden med strikketøy og hjemmelagede vaniljeboller.
Mmmmm....



21 kommentarer:

  1. Haha! Jeg prøver meg - og det som førstemann (...?)! Går for en supersøt baggylue :) Er travle tider om dagen, gir en lyd når eksamen er over og det roer seg litt så vi kan møtes :)

    SvarSlett
  2. Jeg vil også være med, og tar to lodd (kommentar + fast følger) og ønsker en baggy lue :)

    Tvi-tvi- Gøril :)

    SvarSlett
  3. Tre lodd på fru. Gihlemoen! Med ønske om blåbærlue. Ikke det at jeg har så mange som leser min egen blogg (som fortsatt bare har ett innlegg...), men det er hvertfall link til din blogg der. :)

    God søndag!

    SvarSlett
  4. Jeg vil også være med!! To lodd til meg - fast følger og kommentar :) Ønsker meg en baggy lue!

    SvarSlett
  5. Ja jeg vil være med :D
    3 lodd til meg!
    Og om jeg er så heldig å vinner skal du få bryne deg på votter hehe ;)

    SvarSlett
  6. Åh! Tar to lodd siden jeg har fryktelig lyst på blåbærlue til Knøtteprinsen :D Dessverre ingen side å lage link på :(

    SvarSlett
  7. Oooo, så morsomt å sjekke kommentarfeltet med så mange som vil være med på give-awayen min. JIPPIII!

    Til første Elin: Jeg kan godt sende buksen i posten så møtes vi bare når det passer for begge? Ingen problem.

    Og til andre Elin: DU din luring!!! Hehe.

    Catzerine, du får lage en blogg til lille knøtteprinsen. Vi må jo tross alt få løpende oppdatering på alt som skjer :D

    SvarSlett
  8. hmm, vi ønsker oss baggy lue til Iver, eller blåbærlue til Mats, men da må du lage knytting på den. :D Da blir det vel 2 lodd til meg!;)

    SvarSlett
  9. 3 lodd på meg! Ønsker meg baggy-lue, den er helt nydelig! Legger ut link på bloggen min til deg i morgen.

    SvarSlett
  10. HEI DU !! Fekk ikkje sagt kva kopp ej likte men det mååå bli den rosa ;) Klart ej blir med på trekninga ;) 2 Lodd da ;) Må vel bli ei baggy- lue til Amalie ;) Held sjølv på å skal få til ein give away :) Følg med :) KLem

    SvarSlett
  11. Heisann - offisiell følger nå:)

    SvarSlett
  12. Heisann:) 1 lodd på mej, baggylua ha passa godt på både Oda og Johanne:) Sku gjerne vore følger med, men ana ikkje korleis en vert det... ikkje akkurat noke datageni:)

    SvarSlett
  13. Blir SÅ glad når det er så mange som vil bli med! Nå skal jeg smile resten av kvelden:)

    Har du g-mail konto eller egen blogg Olaug? Tror en må ha en av delene for å bli følger (er ikke noe særlig til datageni selv...)

    SvarSlett
  14. Jeg er allerede følger. :-) Så da tar jeg en kommentar og håper på å vinne en av disse supersøte baggy luene!

    SvarSlett
  15. Jeg vil og :D Og er jo fast følger dessuten (offisielt også faktisk). Så det gir meg to lodd! Jeg vil ha strømper. Du sier ikke noe om str, men tror denne familien dekker de fleste skostr hehe...

    SvarSlett
  16. Jeg har ikke strikket premien enda Kristin, så om du vinner strikker jeg de i den str du vil ha de. Og ja, spørs om det må et hjemmebesøk til for å sjekke at alt er som det skal;) Prøver å jobbe litt om dagen, så føler meg igrunn ganske stressa, men skal nok få plass til kaffe og en prat. Hvordan er livet som fru?

    SvarSlett
  17. Jeg har lagt link fra min utrolig godt besøkte og veldig ofte oppdaterte blogg, I tillegg er jeg følger, og skriver kommentar. Det blir vel 3 lodd?

    Jeg ønsker meg en dag sammen med jenta med den kule lua og bollen :-)

    - eller tovede votter.

    SvarSlett
  18. Takk for kjempekoselig hilsen inne hos meg :) Her må jeg jo slenge meg med. Blåbærlue har jeg faktisk aldri sett. Satser på den til en av fadderbarna mine. 2 lodd på meg. Spennende :)

    SvarSlett
  19. Da er jeg også følger og tar to lodd! :) Har kjempelyst på baggylue! :) Du og du så flink du er!

    SvarSlett
  20. Så moro!
    2 lodd her! Trodde jeg var fast følger allerede, men hadde deg visst "bare" i blogglisten på bloggen min.

    SvarSlett