søndag 17. oktober 2010

Organisering


Kreativt kaos har igrunn aldri vært noe for meg. Jeg er fullstendig avhengig av at alle ting har sin plass, at det helst er sortert, pent brettet sammen, har merkelapper og at det enkelt kan stues bort. I dag har jeg brukt kvelden på å sortere alle barneklær i kasser, pakke ut vintertøyet (som selvfølglig også er fordelt i kurver) og ryddet bort en hel haug med bøker. Nå er ryggen helt i ulage og jeg ligger som et slakt på sofaen. Snart blir det supersystem i boden min, og jeg gleder meg!

Vil også ønske velkommen alle nye følgere, jeg blir så utrolig glad for at dere vil lese bloggen min. Så glad at jeg bobler over av kreativitet, energi og skaperlyst.

Hurra for dere!

PS! Nå er det under en uke igjen av min Give away der du kan vinne noe hjemmestrikket og en fargeglad oppbevaringspose i retrostil. Ta 
 en titt og meld deg på du også.

3 kommentarer:

  1. Tja, jeg kan jo avsløre at du har testet ut kreativt kaos også, - uten hell. Dessverre bodde jeg i test-arenaen og kan rapportere om både det ene og det andre. Den gang likte du best å få andre til å rydde for deg, - det var du derimot veldig god til. Det ser mye bedre ut nå :-)

    Mamma

    SvarSlett
  2. Kanskje du har lyst til å komme og rydde i boden min også?? ;) Jeg har leeeenge gått og tenkt at jeg skulle sette i gang. Men så er det alltid så mye annet å finne på..

    SvarSlett
  3. Spørs om jeg er like god til å sortere deres klær Mona. Er ikke akkurat min favorittaktivitet, men når man for en gangs skyld kjenner at energien er der så må man jo bare kjøre på. Er SÅ deilig når det er gjort. Egentlig skulle man jo tro det var motivasjon nok. Men...

    SvarSlett