mandag 25. oktober 2010

Jeg har fått en Idé! Riktignok kom jeg ikke på det helt av meg selv, men med litt inspirasjon fra www.klikk.no. Jeg har en søyle mellom stue/kjøkken som jeg lenge føler har stått der tom og unyttig. Den kan liksom ikke brukes til så mye. 


Så plutselig kom jeg over dette bildet på Klikk sine sider.

Da stod det hele plutselig så klart for meg. Det er klart jeg må ha tavlemaling der. Det er jo det perfekte sted. Og skal man først ha tavle kan man like gjerne ha magnet, så kan vi henge opp alt vi må huske der. Noe som ikke er rent lite med to små barn i hus. At jeg ikke har tenkt på dette før er helt utrolig. Heldigvis for Magnus så har jeg ikke akkurat overflod av penger for tiden, så det blir nok en stund før jeg tar fatt på arbeidet. Men det skal bli en gang, og det blir fint!

Og når man først er litt sånn på gli når det kommer til kjøkkenendringer så kom jeg over enda et bilde.


Kjøkkeninnredningen vår er helt lik på underskapene, det samme er benkløsningen. Eneste forskjellen er at vi har kjøleskapet på venstresiden der benken starter her. Vi har to vindu på venstresiden her, og jeg har tenkt på det før uten at jeg har blitt så helt overbevist. Men nå har jeg bestemt meg (ja la oss kalle en spade for en spade). Jeg har bestemt meg for at vi skal ha en benk/benker under vinduet. Spørs hvilken løsning som er det beste. Og når man først får benker så kan man jo kanskje trå til med en hjørnebenk for å virkelig utnytte plassen? Og hvis man først skal ha en hjørnebenk så kan man kanskje likesågodt bytte ut bordet med et annet som passer enda litt bedre til den nye benken? Som dere skjønner er ikke dette noe som kommer til å skje med det første, men kanskje en gang...

2 kommentarer:

  1. Så kjekt at du tittet innom bloggen min,
    og blir med på utlodningen.

    Masse lykke til! :)

    SvarSlett
  2. Ja, en sånn tavlevegg ser helt supert ut! Jeg stemmer for at du skal gjøre det om ikke alt for lenge :) Og det hadde helt sikkert blitt veldig koselig med en sånn benk der, du har min stemme der også ;)

    SvarSlett