søndag 24. oktober 2010

And the winner is....



Sent i natt kom jeg plutselig til å tenke på at det var dagen for trekning av give-away! Så før jeg kom meg i seng i går brettet jeg pent sammen alle loddene, puttet de i en skål og lusket inn til Magnus. Han kan vel sies og være under middels engasjert, så jeg kan garantere at trekningen var helt rettferdig og tilfeldig. Jeg syns jo han burde være minst like engasjert som meg, til tross for at klokken var 02. Men i stedet for å rope ut navnet som jeg syns seg hør og bør, mumlet han forsiktig. 

Vinneren er Stine Mari!


Send meg en mail på sivirenm@gmail.com hvor du forteller hvilken farge og str du vil ha på luen, så skal jeg starte på den så snart som mulig. Har hørt rykter om at det snør hos dere, så jeg regner med det haster:)

Ellers har jeg prøvd meg på symaskinen i dag. Både planlegging, måling, klipping og nåling gikk som smurt. Så skulle jeg sy en prøvesøm før jeg startet.... Vel, her sitter jeg fortsatt etter flere timers forsøk på sikksakksøm. Ja så enkelt og fint det høres ut. SUKK! Heldigvis kommer mormor på torsdag, så da får jeg nok den hjelpen jeg trenger. Og skal jeg se det positive i det så har jeg jo tross alt kommet et lite stykke på vei da. (Egentlig er jeg overhodet ikke positiv og bare sur, møkkamaskin!)

Sånn i tilfelle jeg og symaskinen skulle bli venner igjen har jeg beholdt lappene fra trekningen, for om jeg virkelig får dreisen på det så er det mulig at det vanker en liten trøstepremie på en av dere. Så her gjelder det bare å fortsette og krysse fingrene.

Håper dere har en strålende søndagskveld. Her er det Robinson på tv, og en ny hjelmlue på pinnene.

5 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til vinneren :)

    Så han var ikke særlig engasjert nattestid *fnis*

    SvarSlett
  2. Nei det kan du si, makan til mannfolk altså!

    SvarSlett
  3. Sa du møkkamaskin. Eg er ikkje heilt sikker. Maskina var nå med det beste før. Kva har du gjort nå da? Skal sjå fredag om vi får den på gli igjen.

    SvarSlett
  4. Ja det er nok ikke maskinen som er feilen, mer at jeg ikke forstår meg på den. Kommunikasjonsvansker. Så du får komme å være tolk mormor. Gleder oss til du kommer! :)

    SvarSlett
  5. Næmmen! Vant jeg?? Så kjekt! Nå er jeg glad altså, made my day! :) Stine Mari.

    SvarSlett