onsdag 15. september 2010

Og enda heldigere skulle jeg bli !


Oh, what a beautiful mornin',
Oh, what a beautiful day.
I got a beautiful feelin' 
Ev'rything's goin' my way.

 


Jeg som sjelden melder meg på konkurranser har hatt usannsynlig stor flaks i det siste! Først vant jeg biletter til folkemuseet, så en tur med Stena line, og nå har jeg vært så heldig at jeg har vunnet et års abonnement på BoligPluss, mitt favorittmagasin! For en fantastisk start på dagen. Ute skinner solen fra skyfri himmel, leiligheten er forholdsvis ryddig, jeg drikker kaffe og planlegger dagens gjøremål. Nå kan det ikke bli bedre.

Konkurransen var på denne bloggen,  Sweet memories. En veldig fin og inspirerende blogg som henger sammen med nettbutikken Sweetmemories, hvor jeg har bestilt fra flere ganger. Utrolig mye kult, og super service, anbefales!


2 kommentarer: