fredag 17. september 2010

Netthandel

Jeg handler faktisk ganske mye av det jeg kjøper via nettet. Det er så greit å kunne bruke god tid, se på utvalget og sammenligne ting. For ikke å glemme at det er uendelig mye større utvalg. Ebay er jo kjent for de fleste av dere, noen kjenner også til Etsy og Epla. Så finnes det selvfølgelig uendelig mange flere butikker man kan velge mellom, store og små. En av de store fordelene med dette må jo være at folk i større grad kan tjene penger på hobbyene sine, enten gjennom fellessider som Etsy og Epla, eller ved og starte egne nettbutikker. Mulighetene er uendelig, jeg bare gleder meg over det store utvalget:)

Lys til kaken

Så til det jeg egentlig skulle skrive om. I dag har jeg bestilt en del småtteri til bursdagen til Nora (som også er min). Det er ikke så lenge til hun blir 3 år, og jeg vet ikke hvem av oss som gleder seg mest, selv om jeg har en mistanke om at det er meg. Nora har selv bestemt hvilken fat vi skal ha, for vi skal visst ha papptallerkener. Det skal være en blanding av prinsessefat og carsfat, Ole Carl må nemlig ha cars fat syns hun. Jeg for min del er ikke så opptatt av fatene, men tenker jo litt på hva vi skal servere på de. Vi skal hvertfall ha en kake, og som seg hør og bør kliner jeg til med en skikkelig 3-års kake, nemlig Dorakake! Jeg aner ikke hvordan jeg skal lage den, og er mildt sagt spent på resultatet. Det jeg trenger til kaken + noen andre småting har jeg bestilt på e-bay, utvalget er jo så mye bedre der. Ikke er det dyrt heller. 

Blåfarge til kakepynting

Gave poser

Muffinsformer

Lys, konditorfarge, gaveposer og muffinsformen + frakt ble til sammen 123kr. Her i Norge koster det 59,- bare for fargen, og det uten frakt. Med andre ord en god handel. 
Så håper jeg bursdagsbarnet blir like fornøyd som mammaen:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar