torsdag 9. september 2010

Det står ikke stille her hjemme selv om det er stille på bloggen, tvert imot. Jeg føler dagen flyr av gårde enda fortere enn ellers. 

Siden sist har jeg vunnet familiebiletter til folkemuseet gjennom www.ikvaernerbyen.no 


Vi er av de heldige gjestene som får bli med gratis på Hildes Hawaiian dreamcruice 5.november.


Jeg har vært på foredrag med Inma og Dagbladet hvor vi fikk høre om case som Onemilliongiraffes og Savnet Harry Hole. Begge to fantastiske og inspirerende måter og nå frem med budskapet på. Spennende!

Jeg har strikket masse. Faktisk har jeg strikket ferdig en monsterbukse og to Baggy luer. Bilder kommer så snart jeg får tatt.

I dag ble det til og med litt shopping. Sko var det jeg skulle ha, så kom jeg hjem med dette...

Først Vero Moda:

Beige cardigan
+ en skjorte jeg ikke finner bilde av.

Så H&M:


Dette grå skjørtet


Denne genseren


Og til slutt dette sorte skjørtet som ikke er så kort som det ser ut som altså.

Alt dette til den nette sum av 1385,50,- 

(Hadde Magnus sett denne summen hadde han bare måpt. "Billig!?!" Men ja, jeg syns det var mange og fine klær for pengene.)

2 kommentarer:

  1. Masse fine klær, ja!! Nå fikk jeg lyst til å gå på shopping også...
    Så herlig at dere vant billetter da :) Alt som er gratis liker vi ;)

    SvarSlett
  2. Så flotte klær! Tenker det var deilig å bruke penger på seg selv. Og ja, jeg syns også du fikk mye for pengene!

    Kos deg så masse på cruiset!! Jeg er sååå misunnelig og lei meg for at jeg ikke fikk anledning å bli med. Men du og Magnus får kose dere så masse sammen med sambygdingene mine :D

    SvarSlett