fredag 20. august 2010

Orden i sysakene

Nora våren 2008

Som en følge av gårsdagens stoffgalskap dro jeg frem symaskinen, det er alt for lenge siden den sist var i bruk, og syskrinet mitt er sporløst forsvunnet. Håper det dukker opp igjen på et vis snart... Inntil videre får jeg gå til innkjøp av ny tråd. 

Jeg sydde en del bæretøy i en periode, og oppdaget at jeg hadde en ferdig ringslynge liggende. Dvs, det mangler en enkelt søm som jeg syr på et blunk. Jeg har ikke behov for flere slynger siden jeg allerede har en lik, bare i sort og hvitt, så om noen er interessert i og kjøpe den så bare gi meg et pip! 

Slynga er i fargene sort/plomme (?) med sorte ringer, kan vaskes på finvask 30grader. Pris 350,- Sender gjerne mot porto, tror ikke det er snakk om mye. 


Litt vanskelig å få frem den riktige fargen på bilde, men det nederste er den som er nærmest.

Som første syprosjekt har jeg funnet ut at jeg vil bytte ut denne grusomme puten som tilhører barnestolen til Mali. Jeg har hatet den fra første stund, og dette var intet annet enn en gyldig anledning. 

Før

Her er det nye stoffet, litt voksduklignende. Passer bra på stolen til ei lita rotehøne:)


3 kommentarer:

  1. Oooh, det var fin slynge! Men vi har vel nok bæregreier nå :p

    SvarSlett
  2. JAAA! Jeg vil veldig gjerne kjøpe slynge!!

    :) Anne

    SvarSlett
  3. Så fin slynge! Gleder meg til å se bilder av de kommende prosjektene!

    SvarSlett