søndag 22. august 2010

Noen som husker?

Solsikkene som Nora og jeg plantet?

Eller paprikaplanten min? 

En av solsikkene døde tidlig, den andre har kjempet seg gjennom sommeren. Til å være en solsikke er den kanskje ikke så stor, men vakker er den på sitt pjuskete vis, og gjett om Nora er stolt. 



Jeg for min del er ganske stolt selv, for bare se hva paprikatreet mitt har fått til.


En liten grønn paprika på vei, og en annen som lurer på om den skal ta sjansen. Nå er jeg bare livredd at mangelen på sol skal ta knekken på den før den er spiseklar. Hold ut!

3 kommentarer:

  1. Søte, skjønne Nora. Savner romsteringen din om natten og frokost på terassen. Takk for en fin ferie :-*

    Suss & klem Mormor

    SvarSlett
  2. Det er jo så morsomt når man får ting til å vokse og gro :D
    Flinkiser!!

    SvarSlett
  3. Virkelig et nydelig bilde av Nora med Solsikken :)
    Ellers må jeg bare rette opp: Det er ikke bare loppemarked, men Second Hand - Retro. Dette kan bli spennende så bare å møte opp :)

    SvarSlett