torsdag 19. august 2010

Barnehage

Jeg skal egentlig skrive om barnehage, men jeg klarer ikke å tenke på annet enn stoff, jeg må bare få det ut.

I går tittet jeg innom bloggen til Ida, putitinabox, en av mine favorittblogger. Hun hadde vært en snartur innom Stoff og stil for og se på de nye stoffene deres. Jeg er målløs. De har tatt inn gamle originale retrykte mønstre fra 40- og 70- tallet. Jeg er kvalm, uvel og svett. Jeg må ha de, jeg MÅ! Egentlig skulle jeg en tur dit i kveld, men det gikk dessverre ikke i boks, jeg verker innvendig. Kanskje jeg bare må bestille på nett. Jeg kan ikke engang å sy, men det skal jeg lære meg med en gang jeg får disse stoffene i hende. Det første jeg skal lage er en gardin til etasjesengen på barnerommet, slenger med et inspirasjonsbilde som er i samme stil som jeg har tenkt. Selvfølgelig med bilder av de stoffene jeg like best på stoff og stil. Jeg vil ha katalogen, jeg vil dra dit, jeg vil ha de stoffene, men klarer jeg og vente? 

Gardinene

Og vidunderene en etter en






















2 kommentarer:

  1. Jeg er så enig!
    Så mange lekre stoffer!!
    Tror jeg må pønske ut noen syprosjekter!

    SvarSlett
  2. Herlig!! Og så lurt med en sånn gardin til køyesengen da :)

    SvarSlett