torsdag 8. juli 2010

Stordal

"Gamlehuset"

Da jeg var lita jente bodde oldemoren og oldefaren min her. Ryktene sier at jeg ofte stod jeg opp om natten/morgenen, gikk rett i støvlene mine og ruslet ned dit på besøk. Håper ikke Nora og Mali følger den samme tradisjonen helt enda, men om noen år er det nok de som rusler ned den samme veien for å besøke "mormor".

En uåpnet skattekiste

Mon tro hva som skjuler seg her inne. En av dagene skal jeg ta turen inn og titte på alt det morsomme, rare og spennende som finnes der.

Gode naboer

Her nede bor naboene våre. Jeg tok nok ofte på de samme støvlene og løp denne veien også, ned til bestevennen min Kjell Magne.

Ha en fin sommernatt alle sammen, nå er det på tide at jeg kommer meg i seng:)

1 kommentar:

  1. For en utrolig fin plass!
    Spent på om du finner noen skatter :)

    SvarSlett