tirsdag 13. juli 2010

Skattekisten er åpnet

men bare så vidt....

Fine gardiner? Kanskje ikke...

Men se de for deg som putetrekk, kjole eller noe annet morsomt

Gammelt dynetrekk, tenk så fint det ville være som barnekjole

Dukkevugge som morfaren min har laget, med et par strøk maling er den god som gull

Så var det denne da.....

Den som på ingen måte passer inn i leiligheten min, ,men som jeg likevel elsker.

Jeg tror det er på tide å vinke farvel til de lilla gardinene mine, jeg må lage rom for denne puffen. Se på de nydelige benene, de rutete sømmene og den fantastiske fasongen.

Love

3 kommentarer:

  1. Superfine ting!! Den puffen der vil jeg også ha, superkul! Ingen tvil om at du må bytte til rødt tema i leiligheten ;)

    SvarSlett
  2. JA! Til alt! Jeg ser det for meg :D
    Skjønner at du elsker tingene, for de var utrolig tøffe!

    SvarSlett
  3. Oooh, så mye bra du finner :D

    SvarSlett