mandag 5. juli 2010

Minimonster

"Wææææ!"

Endelig er jeg ferdig med et lite monster jeg har strikket på en stund. Nora syns det var litt kjedelig at jeg allerede hadde lovet den bort til en annen gutt. Spørs om jeg må strikke en hver til jentene som de kan bruke å barnehagen til høsten. Morsom bukse hvertfall, litt morsommere å strikke enn en ribbukse, og hvertfall når man ser resultatet:) Skal blogge et bilde av den heldige eier så snart jeg får fikset det. 
Fremsiden

Baksiden

I morgen drar vi til Stordalen på ferie, jeg gleder meg. Er alltid godt å komme "hjem". Væremeldingene er så som så, men hva hadde vel Sunnmøre vært uten? Vi pakker med regntøy, ytterjakker, short, t-skjorte og badedrakt, så er vi hvertfall sikre på at vi har det vi trenger. Jeg har forsåvidt ikke pakket enda, men jeg har pakket mentalt og skrevet lister, så håper det er gjort på et blunk i morgen. Denne gangen tar vi toget, tror det kan være fint for jentene, og Nora gleder seg. Har allerede trent på "nede på stasjonen", håper bare hun ikke blir skuffet når tingene ikke foregår på helt samme måte som i sangen. Blogger nok om togreisen og det vi tar oss til i ferien når jeg kommer frem. Ha en strålende kveld og morgendag så lenge.

Tuut tuuut!

5 kommentarer:

  1. Du har vært superflink!!
    Monstret ble kjempefint!
    God tur på ferie! Håper dere får kost dere masse og blir så bortskjemte som dere fortjener å bli :)

    SvarSlett
  2. Så flink du er! Den ble superfin!! Jeg har fortsatt ikke kommet noe videre på min bukse jeg da...
    God tur på ferie! Gleder meg til å lese oppdateringer underveis :)

    SvarSlett
  3. Åååååååå som vi gleder oss til dere kommer!!!!!

    Mommo

    SvarSlett
  4. Den ble kjempekul! *inspirert*

    SvarSlett
  5. kjempe fin :))du e kjempe flink siv iren :)
    gleder oss til å treffe dere :)
    klem tove

    SvarSlett