lørdag 31. juli 2010

Knobs!

Knottene til tallerkenhyllen min er endelig kommet frem. Grunnen til at jeg har ventet litt er like rar som knottene er fantastiske. For vet dere hva som skjedde? 

Et par uker etter at bestillingen var sendt inn fikk jeg mail fra selgeren om at huset hennes hadde brent til grunnen. Hele familien kom seg heldigvis ut i tide, men alle tingene deres, og dermed alle knottene gikk med i brannen. Jeg må jo innrømme at jeg tvilte litt på historien, men hun beklaget seg veldig og lovet at hun ville ha de klar bare et par uker senere en først avtalt. Som sagt så gjort, og før jeg visste ordet av det lå de her i postkassen min. De er akkurat som jeg ønsket at de skulle være, og jeg gleder meg til og skru de på tallerkenhyllen. Men ikke nok med det, et par dager senere fikk jeg igjen mail fra selgeren. Hun hadde betalt mindre i frakt enn først beregnet, og ville derfor føre tilbake det resterende beløpet. Det kaller jeg service! Den totalen summen for knottene mine ble bare 119kr, da er både knotter (100,-) og frakt (18,50,-) inkl. Disse fine knottene reiste hele veien fra Louisiana og hjem til meg. Jeg sendte henne et bilde av hvordan jeg ønsket de skulle se ut, så malte hun de akkurat som jeg ville. Så om du trenger og bestille knotter så vil jeg absolutt anbefale og handle de her. Det skal nemlig jeg gjøre neste gang også:)

Her kan dere bestille fra Monkeybaby boutique

Love 




2 kommentarer: