mandag 28. juni 2010

Loppis

Jommen har ikke de loppis langt til fjells også. Vi snublet over "Marknad" i går på vei fra hytten til et badested like ved. Jeg MÅTTE inn og se til tross for at de var i ferd med og stenge. Jeg skjønte jo at sjansen for å finne noe der var liten, men man må jo sjekke. Jeg så raskt en blå boks jeg reiv med meg, så en brun boks like ved. Deretter fant jeg en lampeskjerm. Hun som jobbet der syns nok det bare var søppel, og ville ha kun 20,- for hele herligheten. Etter en liten runde til fikk jeg med meg et stort fat og en kopp også. 70,- betalte jeg for alt, føler meg ikke akkurat snytt:) Til tross for at noen av dere garantert syns det er kjempestygt. Det er helt greit, men jeg elsker de "nye" tingene, alle som en. 

Bokser tl kaffe og te.

Stort "Egersund" fat til å ha frukt på

Lampeskjerm, foten hører ikke til egentlig. 

Love

Barnekoppen ble liggende igjen i Camilla sin pose, så den skal dere få se en annen dag:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar