søndag 27. juni 2010

Endelig tilbake!

Ja nå er jeg tilbake og klar til å slenge ut blogginnlegg i hytt og gevær. Dere vet mac-en min kræsjet og avgikk med døden? JEG HAR FÅTT NYYYYY! Jeg er så glad at jeg ikke engang vet hva jeg skal si. I dag hadde vi besøk av mamma, Roar og Kristine (og etterhvert Pia og kjæresten Kim). En stund inn i besøket sier mamma at hun har med pakke til meg, akkurat som om det var noe hun hadde glemt helt av. På kortet stod det "Til gullungen vår" og innpakket i gullpapir lå den der, en flunkende ny MacBook, bare til meg. Sukk, jeg er nyforelsket. Jeg hadde aldri i verden drømt om at jeg skulle få en ny mac, jeg er så glad og takknemmelig. Endelig er jeg tilbake på nett, jeg mener egentlig tilbake i sofakroken OG på nett:)  Tusen takk til verdens herligste og beste mamma, og det er du selvfølgelig uavhengig av ny mac. SMASK!

Nå var jeg jo glad i utgangspunktet, men jeg tenkte på et blogginnlegg om farger her en dag. Farger gjør meg så glad, farger, mat og blomstermønster gjør meg glad. At maten ser fristende ut syns jeg er nesten like viktig som smaken. Jeg har grønnsaksdilla for tiden, og denne deilige fargemiksen kan anbefales. Stekte grønnsaker, kylling, fajitaskrydder, tortillalefser og litt kesam på toppen. Mmmm!


Når jeg tenkte på dette innlegget for noen dager siden hadde jeg mange flere ting å fortelle om, men jeg husker jo ikke halvparten lenger. Det jeg derimot husker er at jeg ville linke til en blogg jeg følger, nemlig Saax. Denne bloggen er fylt med fargeglade og herlige gjenstander, jeg kan ikke annet enn og smile når jeg er innom. Jeg elsker stilen, selv om jeg nok ikke ville hatt det helt sånn hjemme, men noen innslag skulle jeg gjerne hatt:) Herlig inspirasjon!

2 kommentarer:

  1. Woow, gratulerer med ny mac! Ikke verst! Nå blir du vel aktiv en stund fremover...?

    SvarSlett
  2. Endelig er du tilbake!
    Snille snille mammaen din :)
    Testet ut middagen din i går med vår egen lille vri når det kom til grønnsaker, og det var nyyyydelig!

    Den bloggen hehe, jeg vet ikke hva jeg skal si! Den får en til å smile iallefall ;) tror det er stk gubbemann som hadde steilet om jeg hadde innredet på det viset ;) Men herlig og fargerikt!

    SvarSlett