søndag 30. mai 2010

Sommertider hey hey!

 
Mango og jordbærpuré

Ja nå merkes det faktisk at sommeren er her. Til tross for fin temperatur henger jeg fortsatt litt fast i den kalde vinteren og kler nok jentene mine i litt for mye klær, inkludert meg selv. Likevel fikk begge jentene på seg litt nytt sommertøy i går, nemlig bursdagsgaven mamma kjøpte til de på Pomp de lux party. Mali ble dessverre syk, så jeg fikk ikke tatt noen bilder av henne. 39,6 som febertopp i går, 40,6 i dag. Ikke noe morsomt og være mamma når det er sånn, man blir jo så engstelig. Heldigvis fungerer paracet bra, så gjelder det bare at hun har på lite klær, teppe istedenfor dyne og et godt utluftet soverom. Håper dette er toppen og at morgendagen blir mye mye bedre:)

Nora ville gjerne ha dessert etter middag i dag, så da laget vi mango og jordbærpurè. Hun var superfornøyd med en skål til kvelds, og resten tenkte jeg de skulle få sammen med yogurt naturell. Superdeilig yoghurt, og jeg må innrømme at jeg er bittebittelitt misunnelig. 

2 modne mangoer
1 kurv jordbær
Kjør i blender og frys ned i beger. 
Ta opp et og et beger og bland med passelig mengde yoghurt naturell.
Mmmm!


Er jeg søt eller hva?

3 kommentarer:

  1. Masse god bedring til Mali!
    Håper hun kommer seg fort!

    Her har vi hatt noen dager med fint og varmt vær og jeg tar meg selv i å kle på barna (spesielt William) alt for mye klær. Han renner jo bort!
    I morgen skal alle sommerklærne hans vaskes opp siden jeg hører rykte om at vi har mer sommervær i vente :D

    SvarSlett
  2. Kjempesøt!!!! Frem med bare tær også nå så blir det perfekt. Gleder meg til å komme på besøk og sender Mali en stor godbedringklem i mellomtiden. Momo

    SvarSlett
  3. Nydelig!!! :)
    Æsj, så kjipt at Mali har blitt syk da. Håper hun er mye bedre i morgen. God bedring til lillesnupp!
    Og jeg skal jammen kjøpe jordbær og mango en dag snart.. Hørtes nydelig ut!

    SvarSlett