fredag 28. mai 2010

Jeg har så mange planer, så mye jeg vil gjøre og så lite tid. Nå som sommeren kommer og kveldene er både lange og lyse blir det mer utetid enn innetid. Enten er jeg på tur eller på balkongen og nyter denne deilige årstiden. 

Tallerkenhyllen har fått første strøket med maling, nå gjenstår bare sistestrøket. Det skal den få så snart jeg har en ledig kveld hvor det er fint nok til å stå på balkongen. I dag fikk jeg endelig bestemt meg og bestilt knotter. Jeg er visst vanskelig å tilfredsstille for jeg fant ikke det jeg ville her i Norge. Istedenfor søkte jeg på Etsy etter "knobs". Og der fant jeg de jeg ville ha, endelig. Likevel var visst ikke letingen over, for selgeren solgte de før jeg fikk kjøpt de. Nå har jeg altså funnet en annen selger på Etsy som kan male de spesielt til meg. Gjett om jeg ble glad. Skulle tro de var gullforgylt eller noe sånt, på langt nær. Men utrolig søte er de! 177,- kostet det for tre knotter, frakt inkludert. Ikke mye syns jeg, skulle jeg bestilt de fra en Norsk nettbutikk hadde jeg sikkert endt omtrent på samme sted. Her er herlighetene, gleder meg til å få ferdig hyllen, ta på knottene og henge den opp på veggen.

Det gule, turkise og rosa treet.

2 kommentarer:

  1. Utrolig søte, personlige og rimelige. Med disse blir hyllen helt sikkert kjempesøt.

    Mamsen

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se hyllen ferdig med de herlige knottene :)

    SvarSlett