mandag 10. mai 2010


Ja man skulle nesten tro jeg var betalt for og reklamere siden jeg viser til så mange nettsider. Saken er vel heller at det er ting jeg liker og at jeg derfor vil dele det med andre. Så her kommer enda en "reklame".

Er du som meg og får kjempefloker bare ved synet av en vanlig shampo, men samtidig syns det er innmari kjipt å bruke flere hundre kroner på en shampo hos frisøren. Vel, da har jeg et supert tips til deg! Jeg kjøper all shampo, balsam, hårkur osv over nettet, så ler jeg inni meg når jeg ser prisen de selger det for hos frisøren. Etter et tips fra en annen har jeg nå bestilt produkter derifra i flere år.  
I love it, du må sjekke ut Look fantastic

For å illustrere prisforskjellen setter jeg opp noen eksempler. 

Redken Real Control shampo kr 74,50,-

 Redken Real Control shampo + balsam kr 158,50,-

Redken Real Control kur kr 132,50,-

Real Control shampo + balsam + kur kr 285,-

Eksemplene min er forøvrig ganske like, men dere ser hva man kan få for pengene her i motsetning til hos frisøren hvertfall. Grunnen til at jeg valgte disse produktene er fordi jeg sitter og skal bestille til meg selv nå, og da var det enkleste måten og gjøre det på. Prisene er beregnet ut i fra dagens kurs på Euro. Og husk, pass på at produktene ikke overskrider kr 200,- så du må betale toll. Eventuelt kan man bestille det i flere omganger siden frakten er på bare 29,- 
Så håper jeg dere blir like fornøyde som jeg har vært, så kan vi stå sammen hos frisøren og le av de stive prisene neste gang:)

5 kommentarer:

  1. ojojoj, jeg sitter og humrer for meg selv når jeg ser prisene. Samtidig som jeg er litt bitter på alle pengene jeg har brukt på frisørprodukter og renseprodukter. Det her er jo sprøtt!! Bestilte en foundation fra Dermalogica som jeg glemte å kjøpe i byen sist og sparte 200,- Helt vilt! Tusen takk for link. Den skal lagres og brukes flittig :-) Hvor lang tid har det tatt å få produktene forresten?

    SvarSlett
  2. Ja er ikke det supert vel!?! Jeg husker egentlig ikke hvor lang tid det har tatt å få produktene, kanskje et par uker? Jeg vet at det tar littegranne tid hvertfall, men ikke så lang tid at jeg har begynt å savne de. Hvis det sa deg noe, hehe:)

    SvarSlett
  3. ojoj, jeg er en sånn som kjøper alt på butikken, både når det gjelder sminke og kremer o.l. Det ser jeg er VELDIG dumt, for her er det virkelig penger å spare. Shampooen jeg kjøpte sist kostet jo 250 kr :-o

    Takk for link. Den skal jeg virkelig benytte meg av.

    SvarSlett
  4. Er det mulig!?!
    Denne siden skal brukes!! Garantert!!

    SvarSlett
  5. Her har du to til:
    http://www.feelunique.com og http://strawberrynet.com. Begge har gratis frakt og fungerer utmerket!Jeg passer på å bestille i den billigste kursen, enten pund eller dollar.
    Hilsen Marie, som tilfeldigvis kom over bloggen din via via :)

    SvarSlett