fredag 14. mai 2010

I går hadde vi koselig besøk av Isak og Kristin.

Så fikk vi besøk av onkel Øyvind, men i oppstandelsen glemte jeg helt og rote frem kamera. Vi koste oss på lekeplassen utenfor litt før vi gikk inn. Inne ble det stort sangshow, hva kan vel være bedre enn å ha en onkel som er gitarist når man elsker og synge? Så spiste vi sushi sammen før jentene måtte legge seg. I dag kunne Nora fortelle at " mamma, det er koselig å hilse på onkel røøøvind" Hvordan han ble omdøpt til onkel rødvin er vi fortsatt litt usikker på.
Legging i går gikk forresten som en drøm, og til tross for Malis krumspring i sengen ved siden av la Nora seg rett ned og sov. I dag har det vært full fart, heldigvis våknet ikke jentene før 7, så jeg følte meg faktisk rimelig uthvilt. Dermed fikk vi dusjet og badet alle mann + vasket kjøkkenet før Mali måtte i seng igjen. Da satte jeg og Nora igang med å plante om solsikkene hun fikk med hjem fra barnehagen, glasset de bodde i begynte nemlig å bli litt i trangeste laget. 

"Skal den bo nedi her mamma?"

"Står her solsikken til Nora?"

Og her sammen med paprikaplanten skal de få stå inntil de er klare for å flytte ut på balkongen.

4 kommentarer:

  1. Guess what?! I'm a nurse!!!
    Livet har endelig begynt og jeg gleder meg massemasse til å treffe deg igjen!!

    Sender deg en melding en dag snart, for nå er det jammen meg på tide å treffes:)

    Håper jo selvfølgelig at du ikke har glemt meg da, det er jo en viss fare for det ;)

    Håper alt er bra med dere, gleder meg til å følge med på bloggen igjen også. Jobber litt nattevakter frem til august så skal nok få tid til å holde meg oppdatert:)

    Stor klem fra meg

    SvarSlett
  2. Hei og hopp !!
    Takk for koselige ord på bloggen min.
    Ha en fin dag !!
    Cecilie

    SvarSlett
  3. Gratulerer Anneline! Klart jeg ikke har glemt deg:) Gleder meg til å møtes, gi lyd fra deg så finner vi en dag. And guess what, jeg er snart tekstforfatter!!! Må bare få svar på siste eksamen først, nervepirrende...

    SvarSlett
  4. Å så bra!! Har fått med meg at du har drevet med eksamensskriving:) Vært nervøs siste ukene jeg også, mens jeg ventet på mitt eksamenssvar, men det gikk så bra som det kunne gå :D

    Sender deg en melding jeg:)

    SvarSlett