søndag 23. mai 2010

Hyttetur


Endelig fikk jeg også mulighet til å reise på hytta til svigermor. Hun har tegnet den helt selv, og har fått plass til både stor stue med spisebord, en svær sofa, kjøkken, to bad og soverom til alle barna med plass til både kjæreste og barn. 

Spisebordet med peisen og Magnus i bakgrunnen

Min favoritt, en nydelig klassisk gyngestol
Stor sofa med plass til alle

 Strikketøy må man selvfølgelig ha på hytta

Rommet vårt. Familieseng, med plass til sprinkelseng på høyresiden



Klesskap til å oppbevare hytteklær og sengetøy



Hytten sett fra nedsiden, uthus på høyre side og spiseplass til 8 personer



Nye utemøbler som Magnus satte opp og oljet



På grunn av diverse forsinkelser er det ikke innlagt strøm og vann enda, men hva gjør vel det når man har en sånn kjekkas som tar oppvasken i det fri?

 

Hytten sett ovenfra, ser du godt etter ser du utsikten på høyre side gjennom trærne

Ja før vi visste ordet av det var det på tide med hjemreise. Vi storkoste oss med grilling, øl, yatzy, lesing, radio, litt småarbeid og godt selskap. Tusen takk for lånet, jeg gleder meg til neste gang, og til å følge utviklingen:) 

Kom på at jeg ville nevne en liten ting til. På vei hjem fra hytten stoppet vi innom et sted som het Lasses langs E18, jeg kunne ikke unngå å titte inn selv om butikken var stengt, og for en utrolig søt butikk. De hadde alt mulig rart, knapper, maling, barneleker, kakepynt, småinteriør og alt annet man kan drømme om. En butikk jeg garantert bare "måtte" kjøpt noe på om den var åpen. Om du har lyst å ta turen innom når du er i nærheten finner du mer informasjon her Mini mal.

Så må jeg si at jeg har fått en 1-åring i hus, feiringen var kjempekoselig og både foreldrene og bursdagsbarnet var storfornøyd med dagen. Mer kommer...

2 kommentarer:

  1. For en fantastisk fin hytte!!! Det er jo så koselig å være på hyttetur. Tipper dere kommer til å få mange flotte turer opp dit :)

    SvarSlett
  2. For en flott hytte!
    *drømmer meg bort i hyttedrømmen om en egen hytte med god plass til de som vil være med på tur*
    Dere er virkelig heldige som har en sånn plass å dra til når dere ønsker å komme dere litt vekk :)

    SvarSlett