mandag 31. mai 2010


Hei du!
Her har dere meg, jeg er ganske kort og lita, bare 73cm er jeg. Mamma sier jeg kanskje er litt brei, nøyaktig 9810g veier jeg. Jeg er alltid blid og glad, bortsett fra når jeg ikke får mat fort nok da. Plutselig er jeg ikke lenger så grei, og av og til må mamma rope nei, bare se på meg.


Nei jeg bare tulla, jeg er ikke sur og lei. Nå vil jeg nemlig bare smile for deg. 


Kontroll på helsestasjonen i dag, 9810g, 73cm og 45,5cm ho. Legen var imponert over både motorikken og smilet, ingen feil var å finne. Helsesøster var helt enig. Likevel er det greit å få det bekreftet. Feberen var borte i dagtidlig, nå er den tilbake på 39,9, men hun virker fornøyd og blid, så tror det går greit. Litt paracet innabords så skal det nok gå bra.

Ha en strålende sommerdag, vi skal nyte varmen fra balkongen:)

1 kommentar:

  1. Sjarmtroll :)) så stor ho he blitt, sjønna ej he berre ei lita mus her i forhold.. håpe febern gir sej fort, kedli når dei e sjuke, og d e fine ver så en må ver inne...
    Klem tove

    SvarSlett