lørdag 15. mai 2010

Fantastisk overraskelsepakke i posten


Jeg slumpet innom postkassen i dag da jeg kom hjem fra byen. Der lå en konvolutt med Elin som avsender, jeg var rimelig rask til å rive den opp. Jeg ante jo ikke hva det kunne være. Og gjett hva, der lå en utrolig fin lue som var bursdagsgave til Mali. Hun er mitt strikkeidol og min trofaste strikkerådgiver, når dere ser bildene forstår dere sikkert hvorfor. Se så nydelig da! Er vel ingen hemmelighet at den er strikket i favorittfargen min.
Jeg krøyp bak henne det forteste jeg kunne i håp om å få tatt noen bilder. Nå går det fort i svingene gitt.



4 kommentarer:

  1. Ååååå, for en fantastisk lue!!!!
    Helt nydelig! Og blei ikke mindre nydelig med den modellen heller;)

    Har beundret Elins verk lenge, så er ikke rart at du ble glad nei;) (hvis det er samme Elin da så klart...;))

    SvarSlett
  2. Det er nok samme Elin ja, du skulle bare sett alt hun tryller frem! Den som hadde vært så flink... Men øvelse gjør mester, er ikke det sånn det er?

    SvarSlett
  3. Tihi ;)
    Så morsomt å overraske på den måten! Og så bra at den passet så perfekt!
    Søøøte Mali :)

    Stor klem!

    SvarSlett
  4. Så fin den var!! Den passet jo perfekt også :) Flinke Elin

    SvarSlett