tirsdag 13. april 2010

Trening

Som nevnt i innlegget under kjøpte jeg meg joggesko i dag. Jeg har jo selvfølgelig joggesko fra før, men ingen som hadde god nok demping til at de virkelig var ment til å jogge i.

Skoene ble kjøpt på Løplabbet og jeg er rimelig sikker på at det var riktige sko for meg. Det må være det mest omstendelige skokjøpet jeg noen gang har gjort.
Først måtte jeg stå på en boks med et speil under så man kunne se hvordan fotavtrykket mitt var. Så løp jeg på tredemølle med et par sko for at vi skulle se hvordan jeg løp. Jeg måtte le litt når vi spolte tilbake for å se meg løpe i sakte fart. "Lett og fin i løpesteget" var konklusjonen, og det høres jo fint ut det. Han hentet frem noen par å velge mellom , alle måtte prøveløpes på tredemølle før jeg fant de som passet best. Vinneren ble Saucony ProGrid Triumph til 1400,- Skoene sitter perfekt på foten, er lette og luftige. Skulle det gå gærnt med løpingen nå så har jeg ingen andre enn meg selv å skylde på.

Mamma, jeg lover å løpe så mye at de blir utslitt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar