torsdag 15. april 2010

Tittei

Skal jeg fortelle dere en liten hemmelighet?
 
Det er så fantastisk å få se barna sine utvikle seg, noen ting er større enn andre, deriblandt de første små skrittene. For noen dager siden tok Mali sine første skritt ut i verden, 10 mnd 2 uker og 5 dager gammel. Første gangen gikk hun 3-4 skritt mot meg før hun falt, nå går hun mange flere og prøver seg frem hele tiden. Innen ettårsdagen tenker jeg det blir full fart. Nora heier henne frem og vil gjerne hjelpe til. Blir kjempemorsomt for de i sommer når de kan få løpe ute sammen.

Jeg har lært meg å gå!

7 kommentarer:

  1. Whoo whoo gratulerer, nå blir det liv i heimen.
    Så artig for Mali, hun er vel SÅÅÅÅÅ stolt

    SvarSlett
  2. Ja gjett om hun er, superstolt!

    SvarSlett
  3. Hipp Hipp HURRA! Hun er så flink!! :D

    Dette er virkelig en stor milepæl!

    SvarSlett
  4. Så flink hun er, og de øynene da *smelt*

    SvarSlett
  5. Klapper for Mali! Så flink hun er!

    SvarSlett
  6. Måtte bare innom og titte enda en gang på flinke Mali.
    Og da ser jeg noe som jeg ikke så sist, når Mali konsentrerer seg hva gjør hun med tungen sin? Brage lager lyder, Trym får en fure i panna mens Glenn (gubben) gjør noe spesielt med munnen som ikke lar seg forklare, det må sees.
    Så er det et konsentrasjonsbilde eller var du bare heldig med tunga på snei?? (ang Mali altså)

    SvarSlett