tirsdag 20. april 2010

Søl & sykkel

Oj, jeg kan både søle og gå på en gang. Haha!

For å feire eksamen kjøpte jeg sparkesykkel til Nora, sånn er det å være mamma:) Det som gleder meg mest er når de aller viktigste personene i livet mitt er glade, Nora ble kjempeglad. Jeg tror nesten det er den første gaven hun virkelig har gledet seg over. Hun ventet spent når pappaen skrudde den sammen. En rød Hello kitty sparkesykkel med tre hjul.


Nora utforsker den nye sparkesykkelen

Så måtte den prøvekjøres

Siden har hun nektet å slippe den av syne. Hun har trent og trent. Kjørte den til barnehagen og hjem igjen, og begynner faktisk å bli ganske god. I dette sekund står den pent parkert ved siden av sengen hvor hun sover søtt.

Det glade vanvidd
På tross av at dette bildet ikke var særlig flatterende for noen av oss måtte jeg likevel vise det frem. Det illustrerer livet vårt så godt. En som vil ha pupp, en som vil ha kos, en fot her, en hånd der. Ikke så veldig komfortabelt for noen av oss, men så utrolig glad vi er for at vi har det sånn!

5 kommentarer:

  1. For et koselig bilde :) Syns det var veldig beskrivende for mammarollen jeg - man må gi av seg selv og være tilstede når det trengs!

    Hvor har du kjøpt den sparkesykkelen?
    Skjønner godt at hun ble stolt av gaven fra snille mammaen sin :)

    SvarSlett
  2. Ja ikke sant, følte det representerte mammarollen fint:) Sparkesykkelen er kjøpt på BR-leker, kostet 399,-

    SvarSlett
  3. Ååå.. Kjempekoselig bilde!
    *sette igang og lage søsken til Daniel!*

    SvarSlett
  4. Lengter skikkelig etter å se dere igjen - synes det er kjempelenge siden !!
    Jeg kommer en tur i morgen :)
    Klem fra Bestemora :)

    SvarSlett
  5. Fantastisk bilde!! Ja akkurat sånn er det faktisk å være mamma :D

    SvarSlett