lørdag 24. april 2010

Shop to you drop

Etter å ha krysset regninger og tallerkenhylle av på listen var det shopping som stod for tur. Jeg lovet meg selv dyrt og hellig at det skulle være bare til meg selv, ikke noe til barna. Vanligvis er det nemlig omvendt. Jeg var innom flere butikker, men kom liksom aldri i siget. Når jeg var innom lindex klarte jeg å rote meg bort i barneavdelingen, jeg kjempet imot alle de søte små klærne som hang der og fortet meg videre. Så plutselig ser jeg en nattkjole med mummimotiv i Noras størrelse. Å kjempe imot det å kjøpe klær hun ikke trenger er en ting, men en nattkjole trengte hun, og ikke minst, hun elsker "mamamamama og papapapapa". I neste sekund stod jeg ved disken å betalte. Typisk. 

Jeg strenet over gangen og inn på H&M, og endelig, der fant jeg litt inspirasjon og kom igang med handlingen til meg selv. Det ble faktisk litt til slutt, og jeg er utrolig fornøyd med dagens handel. Så da fikk jeg selvfølgelig lyst å vise det frem til dere:)

 
Sort topp fra H&M 99,- sko fra Pieces 279,-

Smykke jeg fikk i gave av familien min like etter at Mali ble født

 Grå topp fra H&M 79,50,- smykke fra H&M 69,50,-

Eventuelt den samme toppen og øredobber fra H&M 49,50,- armbånd fra H&M 69,50,-

Nå tenker du kanskje at jeg er grå og kjedelig, og ja ofte er jeg det. Men ikke alltid...

 Topp fra Kappahl 349,- shorts fra Kappahl 349,-

Kjole fra Kappahl 399,-

Veske fra Kappahl 199,-

Som dere ser elsker jeg den nye Vintage serien til Kappahl, de har fantastisk mye fint både til mor og datter. Siden jeg er Kappahl medlem fikk jeg en sms med tilbud om 25% rabatt på alt jeg handlet den 23 og 24 april, jeg var ikke vond å be. Med på kjøpet fikk jeg også dette.

Siste nr av KK og en liten notatblokk med penn

Mascara måtte jeg også ha, jeg har tidligere brukt Dior`s ulimited edition, men har vært missfornøyd siden den tørker så fort. Etter tips fra en venninne bestemte jeg meg for å prøve denne, så får vi se hvordan det går. 
 Maybelline mascara fra H&M 99,-
Klokken er mange, og til tross for mine nye innkjøp sitter jeg her i min gamle morgenkåpe. Nå er det på tide å komme seg i seng. 

2 kommentarer:

  1. Nei det er jammen ikke lett å unngå å handle til barna ;) Syns du var flink som bare kjøpte en nattskjorte!
    Ellers var det masse fint du har funnet til deg selv :) Tror jammen jeg må en tur innom Kappahl når vi skal til Trondheim i slutten av mai. Likte toppen og kjolen veldig godt!

    SvarSlett
  2. Åå, så mye fint du har funnet!!! Fikk veldig lyst til å ta en handlerunde selv. Er det kanskje lov til å bruke litt av bursdagspengene på klær til seg selv?? Selv om jeg strengt tatt bare bør la de gå til regninger... Hmm, tenke, tenke

    SvarSlett