onsdag 14. april 2010

Pomp de lux

Pomp de lux selger de nydeligste barneklær med egenart uten at det en gang koster mye!

Jentenes mormor var på Pomp de lux party i går, bare ordet party får meg til å vemmes. Jeg ser for meg kaker, masse damer og en masete entusiastisk selger som lurer de til å kjøpe produkt etter produkt. Alle er henrykte helt til de mottar en stor pakke med en tilsvarende stor regning, og kanskje begynner å tvile på om man virkelig har behov for alt man har bestilt. For å overbevise seg selv overbeviser man andre, så en skal slippe å være den eneste som har begått feilen. Til slutt innser man tabben og tingene havner bakerst i skapet. Man får jo garantert bruk for det en dag, eller...

Som dere skjønner har jeg en autopilot som skrues på så snart noen nevner ordene party og salg sammen. Jeg ville garantert sagt nei og ikke kjøpt noe denne gangen heller. Men så åpnet jeg katalogen og fikk se de skjønneste barneklær jeg har sett. Klærne er fantastisk fine, ser superbehagelige ut, og prisene er omtrent på linje med H&M.

Jeg ser for meg jentene mine løpe rundt i gresset med nakne tær og disse klærne på i sommer.

Mormoren ble like forelsket i klærne som meg og her er bestillingen

 Til storesøster
 Genser, Mira LS i lilla 145,-

Tunika, Ashley SS i lilla 168,-

Bukse, Uma i lilla 195,-

Til lillesøster
Strømpebukse Sheila i lilla 65,-

Tunika + truse, Uma i lilla 230,- 

Cardigan, Gloria i lilla 184,- 

Så gjenstår det bare å se om jeg har gått i fellen og at klærne havner bakerst i skapet. Jeg tviler, så fine klær fortjener å bli vist frem.

10 kommentarer:

  1. Ja det er da man kunne tenke seg en jente når man ser alt det flotte disse prinsessene kan ha på seg;)
    Kjempe fine klær, husk å ta bilder av jentene med de på.

    SvarSlett
  2. I så fall putter jeg deg bakerst i skapet også!

    SvarSlett
  3. Nydelige klær til en fornuftig pris!!

    SvarSlett
  4. Fine jenteklær, gutteklærne var ikke like spennende (typisk...)

    Mats skal kanskje få utedressen...

    SvarSlett
  5. Åh, så skjønne klær! Det er akkurat denne type klær jeg alltid går og sikler på (ja, ikke bokstavelig da), men aldri kan forsvare å kjøpe pga prisen. Nå kan jeg kjøpe noe fint til snuppa til sommeren! Hurra!

    SvarSlett
  6. Jeg er enig i at jenteklærne var finere enn gutteklærne, men var jo noe fint til gutter også:) Den stripete dressen du tenkte på A-M?

    Gleder meg til å høre hva du kjøper Regni, er umulig å velge mellom alle de fine tingene...

    SvarSlett
  7. Hei Siv Iren.
    Trym veier nå 10110 og det har han gjort siden januar. Men jeg er ikke urolig da han er veldig aktiv og akkurat nå litt pjusk.
    Hvor mye veier Malin nå?
    Han har fremdeles mye å gå på, se de herlige armene på bildet hvor han har stjålet bollen min.
    Ha en fin fin kveld

    SvarSlett
  8. På vekten her hjemme så det ut til at hun veide ca 9,6kg:) De er jo i en veldig aktiv periode, så ikke rart at de ikke går opp egentlig. Så lenge de spiser godt å ser ut til å trives så tenker jeg de har det godt:)

    SvarSlett
  9. Ja jeg skal også bestille til Lea, men det vet du jo allerede ;)
    Har funnet ut at jeg skal bestille en vest til W også, og jeg gleder meg SÅ til å få klærne allerede...
    Må bare få penger inn på kontoen igjen etter all shoppinga jeg har bedrevet de siste dagene :S

    Kjempefine joggesko du endte opp med! Skulle bare mangle etter den omstendige testinga før kjøpet hehe! Har du fått prøvd de sånn på ordentlig?

    Klem!

    SvarSlett
  10. ej bestilte forrige veke,he sett denne nettsida lenge men he kje bestillt før..men syns at buksene til gutta va stili...gler mej til å få pakka:)

    SvarSlett