mandag 5. april 2010

Familie

Endelig får jeg blogget igjen! Datamaskinen jeg brukte i Stordalen overlevde dessverre ikke besøket, den startet med rare sus, fortsatte med rare pipeskwik og avsluttet med et blinkende spørsmålstegn på skjermen. Nå er jeg hjemme og har min egen maskin, men et visst mannebein her i huset har visst mistet den ned når han sovnet, så laderen er bøyd. Nå har jeg surret den på en rar måte rundt skjermen for å få den til å fungere, er det mulig liksom....? Samma hva, nå lader den uten at jeg må tviholde på laderen hvertfall:)

Jeg har litt å både vise frem og å fortelle, så jeg bare setter igang.

Når vi er i Stordalen er Nora veldig glad i å leke med dukker. Hun triller rundt med dukkevognen som er fra mammaen min var liten og passer godt på dukkene som er både etter meg og mamma. Kvaliteten er litt ymse kan man si, en har dreads og en arm som bare slenger, en annen har kortklipt hår og et hode som knapt henger på, en tredje er skallet på halve hodet osv.  Når "besta" skulle på bytur så hun endelig en mulighet til å få kjøpe med seg en pakke hjem til Nora. Selv om det var etter leggetid måtte vi frem med pakken så Nora fikk pakke opp. Hun var kjempespent der hun rev av papiret, og henrykt når hun så hva som skjulte seg i pakken.
Inne i varmen
2 minutt etterpå slengte hun den fra seg og hentet frem en gammel dukke.

Vi konkluderte med en liten fødselsdepresjon, etter noen dager var hun heldigvis tilbake i varmen og fikk både kos og trøst. 

Til påsken hører det med litt kos
Se hva jeg har fått!

Vi har vært på besøk i Liabygda
 Dyp konsentrasjon
Oldemor i Liabygda

Mormorkos

Bestakos
Morgenstund


1 kommentar:

  1. Velkommen hjem! Vi kommer hjem i morgen, så kanskje vi kan ta en date snart?! Høres ut som dere har hatt det supert på tur :)

    SvarSlett