mandag 5. april 2010

En liten venninne

Til jeg var fem år bodde jeg og mamma på gården til mormoren og morfaren min i Stordalen, etter det var jeg der ofte i helgene og i feriene. Jeg hadde selvfølgelig venner der inne, og min aller beste venn var Kjell Magne. Når jeg var så stor at jeg tok bussen inn dit selv gikk jeg rett fra busstoppet og på besøk til ham. Han bor fortsatt nedenfor veien, og har fått ei lita jente som heter Anna Sofie (3,5).
En dag i påskeferien kom Anna Sofie og mammaen hennes på besøk for å gi en pakke til Mali. Anna Sofie trivdes så godt at hun ville bli igjen å spise middag. Etter middag lekte Anna Sofie og Nora sammen, de lekte seg kjempefint og lenge med dukkene. Både trillet, bysset, matet og kledde på de.

Om ikke lenge tenker jeg det er Nora som maser om å få løpe ned på besøk på samme måte som jeg gjorde:)

Besta bydde på is

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar