torsdag 22. april 2010

En eviglang jakt er over

Bilder lånt fra annonsen på Finn
I det samme sekund penger tikket inn på kontoen min var jeg på Finn for å se om jeg fant en tallerkenhylle, og endelig! Jeg har lett og lett i evigheter. Hellet faktisk mot å kjøpe en helt ny fra Oliver, men så er det noe med å få sette sitt eget preg på ting. Vi har nok nykjøpte ting her, jeg vil ha ting med personlighet. Så kom jeg over denne tilsynelatende grusomme tallerkenhyllen i furu. Men hvis du lukker øynene, pusser den, maler den hvit og setter på nye knotter. 
Tror ikke du den kan bli fin da?
 Skuffene skal brukes til å oppbevare små perlesmykker, klistremerker og annet småtteri som hører småjenter til.

5 kommentarer:

  1. Den kommer til å bli lekker!! Gøy med noe man har ordnet på selv. Mathea har tallerkenhylle fra Oliver på rommet sitt med bøker i og det er veldig dekorativt og koselig!!

    SvarSlett
  2. Jo den kommer garantert til å bli kjempefin!!
    Syns også at det som oftest er best å "lage" ting selv fremfor å kjøpe nytt! Hjemmet mitt inneholder mange ting som er arvet eller kjøpt brukt, pusset opp og malt :)
    Det har sin sjarm!
    Gleder meg til å se den ferdig!

    SvarSlett
  3. Den kommer til å bli superfin!! Heldige deg som ikke har plate bak, da blir det mindre å male enn hva det var for meg.. Hihi, for jeg må innrømme at det var en større jobb enn hva jeg hadde sett for meg.
    Takk for i går forresten, det var superkoselig!

    SvarSlett
  4. Heldig er du for den kommer til å bli kjempe fin. Og jeg som hadde gitt opp med å finne tallerkenhyller på Finn og så klarer du søren klype meg det. Jaja da er det bare å se videre på Finn til den dukker opp for meg også.
    Hvis ikke jeg er heldig på loppis på lørdag ;)
    Kos deg med malerjobben

    SvarSlett
  5. Jeg hadde jo igrunn gitt opp jeg også Mariann, ikke sjekket på lenge, men SÅ:) Jeg skal også på loppis på lørdag, spent på om det dukker opp noen skatter!

    Er mitt første maleprosjekt Mona så tipper det tar tid uansett, men deilig nå når man kan stå på balkongen i solen. Jeg er så spent på hvordan den blir.

    SvarSlett