mandag 15. mars 2010

Ribbukse

Vekt og mål
Endelig går det litt riktig vei igjen! Ikke at jeg forstår hvorfor, for vi koste oss godt på fjellet i helgen, men treningen må ha gjort underverker.

-5,5kg totalt
-10cm midjemål totalt (HURRA!)

I går kveld ble jeg innmari kvalm og det henger fortsatt i. Blir nok en helt rolig innedag på sofaen, jeg orker ikke å spy.

I går ble jeg endelig ferdig med en bukse jeg har strikket til Nora. På oppskriften står det str 18/24 mnd, men buksen ble i str 3/4 år. Perfekt egentlig, tenker den passer fra høsten og et par år fremover. Buksen er veldig god i fasongen og blir nok en super barnehagebukse. (Om noen vil ha oppskriften er det bare å legge igjen en kommentar, så fikser jeg det).

Her er noen skrytebilder.



7 kommentarer:

  1. Nydelige farger, så flink du er.

    Ellers er det ingen tvil om at du har blitt både slank og en racer i skisporet. Nå må gamlemor skjerpe seg for å holde følge til neste års Ingalåmi. Herlighet så morsomt det var. Har ikke landa heilt enda. Har aldri vært så gira før. Det kommer vel til å vise på bildene du har tatt :-) Heldigvis er det overdrevet inntak av trening, konkurranseinnstinkt og adrenalin som gjorde utslaget.

    Mamsen

    SvarSlett
  2. Så flink du er!!! Både med buksa og med trening + spise sunt opplegg :) Buksa var kjempefin! Kanskje jeg skulle prøvd meg på en??

    SvarSlett
  3. Den ble kjempeflott på!! :D
    Tenker jeg må få strikket en sånn en til Lea, må bare finne tid innimellom alle de andre prosjektene hihi ;)

    SvarSlett
  4. nyyydelig :D Gøy når man kan si seg færdig og veeeeldig fornøyd med sånne prosjekter :D

    God bedring! Jeg støtter opp om gravidteorien som var oppe her ;)

    SvarSlett
  5. *******og grattis med vel fortjent vektresultat!!!

    SvarSlett
  6. Kjempe fin bukse og gratulerer med vekt nedgang.
    Pass på å ikke gå for fort ned da blir det ikke mye igjen av deg ;)
    Det er så artig at disse barna våre er så like, når du skriver er det som å høre om mine gutter.
    Takk for kommentar på bloggen, smør er vist veldig bra for små tasser og ikke fult så bra for oss, hehehehe
    Ha en strålende helg

    SvarSlett