torsdag 25. mars 2010

Stordalen

Ja jeg og jentene er på skriveferie i Stordalen for tiden, det er derfor det har vært litt stille herifra i det siste.
Vi bor hos mormoren og morfaren min, og i nabohuset har vi mamma og Roar. Jentene koser seg sammen med "Besta" og "Besten" på dagene, jeg er plassert i dikterstuen sammen med Roar. Der sitter vi skrullingene å prøver og være kreative. Jeg har som tidligere nevnt fått skrevet en av novellene til novellesamlingen min, til sammen blir det 5 noveller. Og viktigst av alt, jeg har en plan! Nå gjelder det bare å ha disiplin til å få skrevet så mye som jeg trenger.

Jentene er som vanlig syke, det skjer alltid når vi kommer hit. Utrolig rart, for vi har jo ikke vært sammen med noen andre som er syke. Min teori er at det kommer fra flyturen på et vis, det spiller forøvrig ingen rolle, syke er de uansett.
Nora hoster og hoster, stakkars jenta må være helt utslitt. Det samme er nok mormor som deler rom med henne, i natt hostet hun hele tiden. Mali har feber, i går var det 39,5 ved leggetid, i dag en grad mindre. Virker ikke som om de er plaget av noe annet, så er vanskelig å si hva det er. Håper det gir seg snart.

Så må jeg jo legge inn noen bilder jeg har tatt i løpet av de første dagene:)

Besta ville ha med seg Mali ut for å ake


Vi har hatt besøk av Astrid Marie, Mats, Ingrid og leah og Vivian og nydelig lille Sandra. Dumme meg glemte helt å ta bilder, så det eneste jeg har er dette. Se på disse nydelige venninne. 
Som ild og vann, helt forskjellige er de, men like fantastiske begge to:)

På ettermiddagen bakte Nora og "Besta" brød

Nå ble jeg så trøtt at jeg tror jeg må klappe sammen dataen å komme meg i seng. Bygdeluften må være veldig beroligende, jeg er plutselig i seng før 23 på kvelden. Ikke akkurat likt meg!

3 kommentarer:

  1. God bedring til jentene!! Og kos dere videre :)

    SvarSlett
  2. Uffda - håper virkelig de blir friske snart. Ellers ser det jo veldig koselig ut da. Lykke til med skrivingen !

    Klem til alle fra Bestemor(a) og
    Bestefar(en) :)

    SvarSlett
  3. Masse lykke til med skrivingen!! Godt å ha sånne gode barnevakter sånn at du får konsentrert deg om arbeidet :)
    God bedring til jentene - og kos dere masse med besta og "besta"!

    SvarSlett