torsdag 11. mars 2010

Og meg da

Jeg gjør egentlig ikke så mye for tiden, selv om jeg jo syns det skjer mer enn nok. Jeg jobber med eksamen og er muligens ferdig med den første novellen, jeg venter fortsatt på svar på jobbsøknaden jeg sendte inn. Jeg strikker på en bukse som snart er ferdig, gleder meg til å vise frem! Og jeg prøver å få gått litt på ski, for på lørdag er det nemlig INGALÅMI! Jeg gleder meg villt. Først er det skiløp, så er det svømmebasseng og massasje på hotellet, så avsluttes det hele med middag i supert selskap. Kan ikke slå feil:)

Jeg har ingen bilder av meg selv, så dere slapp billig unna denne gangen. Istedenfor vil jeg vise frem mine to største stoltheter som koser seg i sofaen før leggetid i dag.

(Snart er det bare håret og kinnene som er forskjellen)

1 kommentar:

  1. Flinke mammaen som har så mange baller i luften!! Jeg er sikker på at skiløpet kommer til å gå kjempebra! Du har jo en perfekt gulrot med alt det herlige som skjer etterpå ;)

    Fine fine jentene!! De er utrolig like! :D

    SvarSlett